Friday, December 11, 2009

FRUSTRATED

hmm..result baru je keluar. aku check lambat2 skit. Yela..nervous sebab x yakin ngan aku nye result nanti. Aku dpt agak yg result aku tu sangat2 tak membanggakan. Even dah study but still x pat nak achieved ape yg aku target. Selalu jd camtu..since dr skolah lg. Aku sendiri x paham. Cara aku study salah ke? ke aku study tak ikot time ke.. ntahla..bingung aku dibuatnye.

before aku check result tu aku contact ngan member2 dlu..sebab nk tggu line internet x busy. Memang ramai bdk2 UiTM nk check result an. Aim aku before start msok U nk dpt dekan..ble da masok rase2 3.0 above pon ok la. Tp result sgt2 terok! ye..myb ni 1 musibah bg aku. Kne study hard lagi lpas ni..doakn aku ye.

Ntah ble aku dpt make my parents proud of me lg. =( Teringin sgt nk wat diorg happy ngan study aku..ntah ble..

Ya Allah..bimbinglah hambamu ini..terangilah hatiku agar dapat mempelajari ilmu yang benar seta cekalkan hatiku ini di atas segala musibah yang Kau berikan pdku..

2 comments:

  1. kau nk aku keluar dalil ke?
    "laayukallifullahu nafsan illa wus;aha, laha ma kasabat waalaiha maktasabat"

    "sesungguhnya ALLAH tidak membebani hambanya selain apa yang mampu ditanggung olehnye.............."

    :) be strong shidot ku :

    ReplyDelete
  2. rilex babe...brape??
    aku rase ko gn aku cm nk same je...
    akunye pon trokk gle weyh..
    its ok...quadruple kan effort in new sem k!!!

    ReplyDelete