Wednesday, November 18, 2009

spm...again??

yooo...!! arini my dearest bro spm..GOODLUCK HAZIQ!! hmm..cmne la prasaan dia an. kalau aku dulu,dah sejuk2 tangan kaki nk kuar umah..takot weyh!!

arini aku plan awal sbb nk wish adik aku tu. ingat lepas subuh nak terus stay up..then tertido lak.ingatkan x sempat nk wish dia. aku bangun then terus mengadap laptop.main fishville.haha! jaga ikan sementara aku cuti ni..huhu..suddenly, mama balik..aku cpat2 off laptop.keh2! aku trun bawah..tgk2 adik aku tu bru je lpas mandi. haha! so, sempat la aku nk wish dia..aku tengok dia cm nervous gler..tp aku tau he can do better than me in his spm. firasat aku kuat menyatakan. =D weee..!!

aku on laptop blek then tgk ikan2 aku dan tanaman di kebun on9.wawawa! boring2!! serious boring!

arini nak masak...hehehehe..lama dah x masak since masuk uni..hmm..msk ape eh?? let mem think..makaroni goreng kot.ahh! bantai je lah.. huhu!

k daaa...

No comments:

Post a Comment