Friday, June 12, 2009

i'm BACK!!

Ehemmm..back from what?? Kembali menambah post di blog ini larh..Hehe! Bukan busy..tapi terlampau free sampai malas nk update. Ehh?? bleh ke cmtu? hmm...xkesa larhh..


Orait! now ati ke berdebar2..bukan sebab nk kahwin or whatever.. Sbnrnye akan menjejekkan kaki ke alam Uni. Alhamdulillah.. Lagi 14 ari je weyh! Tak prepare ape sangat pon. Rase cm lama lagi je. Abah dah start tanya itu ini..apa2 yg nk dibeli lagi.. Aku malas nk fikir sebenarnya..biar je lah! Ehhh..x bleh.. Nanti kelam kabut jadinya. So, aku list je ape yg aku terlintas kt kpale aku ni. Bile dah bli brg2 tu..sumbat je dlm beg dlu. Then, bru susun. Hehe!

UITM SERI ISKANDAR, PERAK..fuhhh.. Tak terfikir langsung yg aku akn dok study kat perak 3 thn.. Nervous+excited+happy..sume ade larh. Tah cmne lah aku kt sna nnt. Dahla xde sorang pon member yg aku btol2 knal dpt kt situ. Berserah pd takdir je larh.. Hopefully dpt member yg baik sme cm time skola dlu.. Waaaa!! rindu time skola larh! =(

1 comment:

  1. salam..
    bakal studnt uitm perak la ni?
    hehe..
    dun wori k, uitm perak best sgt!
    jz kn pandai bw diri laa...
    kalo x kt satu fakulti ar, tp dah abes plak..hehe
    gud luck k..studnt statistik x ramai lagi kat perak..br nak msk batch ke-3 kalo x silap..

    ReplyDelete