Tuesday, May 19, 2009

di hari yang indah..

Okay arini mama dapat jemputan dr Aunty Aini. Dia kate ade bace2 Yasin. Mama lak x taw pe tujuan sebenarnye. Actually, nk celebrate birthday Aunty Aini..

Sampai je kat kt area umah di atu ade la security guard. Ishh! Leceh la ade tu sume. Nak kene turun la..kne sign..kali ni kene kasi lesen memandu lak.. Apo la.. Dah abis settlekan sume2 tu, aku pon mencari jalan umah. Mama drive..=) Akhirnye, sampai gak..

Aku ngan mama org kedua yg sampai. Aunty2 lain lambat tol dtg. Sementara tggu diorang sampai, aku tengok2 la umah Aunty Aini. Hmm..bleh tahan. Aku suka cara dia susun perabot kt umah dia. Cantik2!!

Bila semua dah sampai..start la bace Yasin. Aunty Tini org yg start kan. Ske gler ble dia bace doa. Time dah abes bace Yasin kan mesti ade bace doa kan. So, Aunty Tini jgak yg bace. Aku dok khusyuk pandang tapak tangan aku..doa kan panjang..Tibe2 aku dgr ade org teresak2 bace doa. Rupa2nye Aunty Tini..Then, diikuti ngan Aunty Aini, Aunty Jem.. Sebak gler aku time tu. Rase cm nk nanges. Tapi control... =) Ble dah reda sket.. Aunty Jem da start kuarkan dia nye kamera. Amek2 gmba sume. Sempat lagi tuhh!! Elok2 nanges, tbe2 dia gelak2..Sabo je lah..

Selesai sudah bace Yasin.. Mula la aktiviti makan2.. Haha! Ayat ta boley blaa.. makan nasi lemak sambal sotong! Pergghhh.. sedap gler! Lepas makan2.. Aunty Jem teroskan lg aktiviti dia tu. Kelakar tol dia tu. Macam bdk2 je aku tgk. Asyik2 amek gmba. Pastu, aku lak yg kne jd photographer. Aunty2 tu sume kate nseb bek mak aku bawak aku . Leh amek kan gmbar. Sabo je la. Huhu! tp aku xkesa..mmg aku ske amekkn gmba org. =)

Inilah gelagat makcik2..oupss! Aunty..=)



Mama & Me


Title blog ni xde kena mengena pon. Just seperti ari yg bese je.. =D

No comments:

Post a Comment