Friday, April 3, 2009

my family

..MY FAMILY..

Gambar kt atas ni ialah 2 org yg amat aku sayangi & hormati..


Hmm.. MUHAMAD BIN ABU KASSIM abahku yg tersayang.. Abah ni kdg2 kelakar, mmg kelakar pon..hehe! Tapi sekali dia naik angin..perghhh! kecut perut weyhh. Mama pon ckp camtu jugak. Hehe.. Ape2 pon abah la heroku no.1!

Haa..gambar lg 1 tu sudah semestinya mamaku yg tercinta.. MARINA AINI BINTI MOHD YUSOFF.. Mama ni plak, dlu time aku kecik2 dia selalu cubit2. Biasalah time kecik2 mmg slalu buat hal. Ade je benda yg aku wat yg membuatkn dia geram. Hehe.. Tp skang da x cubit2 da. Aku pon da beso..beso dr dia lagi. Huhu! Ape2 pon mama la idolaku..hehe!


ika.............aku.............haziq

Okeyh! MUHAMAD HAZIQ BIN MUHAMAD.. Ni la adik aku yg no.2. Ramai kate dia ensem? ensem ke? ahaha! aku lebih mengenalinya..hehe.. Haziq ni degil orgnye. Dia suke sgt buat bnd yg pelik2. Aslkan dia puas pe yg dia da buat. Hm..xkesah la. Janji dia happy sudahh.. Dulu time kecik2 dia la member aku. Main masak2 la..berlakon la..tembak2..haha! da nk wat camne..parents kitorang jarang kasi kuar umah. Dapat je kuar umah tros hilang tah ke mane. Hehe! Tu yg berdua je selalu. agaga!Skang masing2 da buat hal sendiri.. So, suka ati kitorang la nk wat pe pon. Janji x gadoh2..=)

Yang sbelah kiri aku tu nama dia NUR AFIQAH BINTI MUHAMAD..dia adik aku yg no.4. Mesti pelikkn nape no.4? actually adik aku yg ke.3 tu dah meninggal..sejam je dia dpt hidup. Ajal maut di tangan Allah S.W.T. Hmm..ika ni rajin sangat2! bukan rajin buat keje umah tp rajin time study..bagos2! troskan usaha anda ye..=) Ika ni boleh dikatekan 1 kepala la ngan aku. so, boleh la share2 citer ngan dia. Tapi tak sume..kang ade je report yg sampai kat mama n abah. Huhu!



SAYANG KAMU SEMUA!!


No comments:

Post a Comment